دلم خواست...!

رهای عشق

اینجا رادیو دل است صدای مرا از عمق قلبم می شنوید

خالی شدم!خالی از هر تنهایی!

خالی از دلگرفتکی ها!

یافته ام که هستم!

پس می مانم که باشم!

***************************

اگر دیوانگی کردم دلم خواست!

زخود بیگانگی کردم دلم خواست!

اگر که اعتماد چشم بسته،به خصم خانگی کردم دلم خواست!

اگر  تا اوج خودسوزی دویدم،نظر کرده به بال عشق بودم!

اکر که لب تشنه از دریا گذشتم،به دنبال زلال عشق بودم!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت22:21---15 آذر 1391
ای جان وبلاگت خیلی قشنگه آجی جونم بوس
موفق باشی عشقم


فاطمه زهرا
ساعت2:51---14 آذر 1391
سلام عزیزم



خیلی خیلی قشنگ بود....مخصوصا قسمت دومش....ولی مصرع اول بیت آخر اگه \"که\" حذف بشه وزنش بهتر میشه....



اینم یادگاری من واسه دخملهای گل:







بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت15:14توسط sahar | |